8.3.10

Puhtsüdamlik ülestunnistus – mis tegelikult juhtus pärast muusikaauhindade galat, kas me siis teeme Renoga bändi või ei?


Alljärgnevalt ülevaade hiljutistest tormilistest sündmustest, mida osaliselt kajastas ka Õhtuleht.


Neljapäeva öösel vastu laupäeva


Ülemöödunud nädala neljapäeval pärast Eesti muusikaauhindade galat olime Reno Hekkonensiga ööklubis Vabank, kus heas tujus Reno lobises Õhtulehele, et peame plaani lisaks Põhjamaade ühe suurima festivali korraldamisele teha päris oma bändi ja elavdada sellega Eesti muusikaelu.


Ning seda hoolimata sellest, et tänavuse festivali piletid on juba Piletilevi vahendusel müügil ning valmistume avalikustama selle aasta peaesinejate nimesid. Meil on kõiksugu kõrvaliste asjadega aega tegeleda küll.


Reno ei mäleta enam täpselt, mida ta ööklubis ajakirjanikule rääkis, saan tugineda vaid sellele, mis hiljem avaldati. ““Me mõtlesime Marjega, et võiks ka bändi tegema hakata. Midagi Nirvana stiilis. Meil on vaja siis uue bändi portreefotot," rääkis Reno, kelle sõnul sündis idee selsamal õhtul.”


Kohe sealsamas tegime ka portreefoto valmis. Et ma olen selle pildi peal ka ise, siis ei saa ma väita, et mul polnud selle kõigega vähimatki pistmist. Kui ma olin pildi peal, siis küllap ma ikkagi osalesin selles ettevõtmises või vähemalt ei takistanud seda.



Reede päeval


Ilmselt mõistis Renolt intervjuu võtnud noor ajakirjanik, et allikas võib antud konkreetses situatsioonis olla ka pisut ülemeelikus tujus ning võis vestluse põnevamaks muutmise nimel asju välja mõelda.


Seetõttu küsis ajakirjanik Renolt järgmisel hommikul kõik faktid veel kord üle. Ning kui Reno ka siis veel kinnitas, et räägitu tõele vastab, läks artikkel trükki ja ilmus laupäevases Õhtulehes.


Kuid sellega lugu veel ei lõppenud.


Laupäeval


Muuhulgas ütles Reno Õhtulehele: ”Kuna meid "Laulud tähtedega" saatesse ei kutsutud, siis peab ikka kõik ise ära tegema.”


Pakkumine produktsioonifirmalt, kes tegeleb just nimelt saatega “Laulud tähtedega” tuli samal hommikul, kui ajaleht ilmus. Minu postkasti saabus sõnum produktsioonifirmalt Ruut, kes tegigi ettepaneku osaleda saates “Laulud tähtedega”! Kuku pikali!


Mõtlesin pisut järele ja koostasin vastuse: “Olen suurima heameelega nõus iseenda asemel saatma saatesse "Laulud tähtedega" Reno Hekkonensi.”


Edastasin oma võimaliku vastuse siiski eelnevalt Renole endale, kartes, et inimesele võib olla liiga suur ehmatus end ühtäkki reality-saate lavalt leida, mikrofon käes ja täiesti ette valmistamata.



Reno pakkus, et täiendaks minu koostatud vastust hoiatusega, et nii minu kui ka tema osalemisega saates tuleb tootjatel teha formaadis mõningaid muudatusi.


Järgnevalt tsiteerin, mida ta pakkus välja kirjutada:


“Üks peamine muudatus oleks see, et saates osaleb ainult Reno üksi. Pärislauljad võivad esineda paremini ja see talle ei meeldiks. Ka Hansari kaasamise mõte pole paha, kuigi pean hoiatama, et tegu on tülikiskujaga igast asendist, kes ei salli inimesi. Eriti naisi. Seega on täiesti võimalik, et ka tema soovib esineda saates üksi, kuna ta saadab kõik 10 min jooksul pikalt.”


Lõpptulemusena ei suutnud me vastuse tekstis kokku leppida ja ei vastanud Ruudule kuidagi.



Ühtlasi annan teada järgmist:


Ei minul ega minu kolleeg Reno Hekkonensil ei ole kavas otseses ja vahetus tulevikus (lähimatel nädalatel) üles astuda lauljatena, tantsijatena või muul moel.


Tahame vaikselt korraldada Summerit, selle raames pakkuda võimalusi esinemiseks eeskätt kõigile teistele Eesti muusikutele ning tuua Eestisse põnevaid välisartiste – olla sealjuures esialgu vaiksed nagu hiired ja madalamad kui muru.


Kui me aga bändi teeksime, siis ei võtaks me sinna tõesti kedagi peale enda kahe. Üks selline bänd on maailmas juba olemas ning ka Eestis esinenud. Panin video juurde, et Teil tekiks ettekujutus, kui lahe see võiks olla!