22.6.10

Staaridele kodumajutust ei paku. Kahju!


Sel nädalal tuli minu jaoks kurb uudis. Nimelt leidus Tallinnas siiski üks rõduga tuba viietärnihotellis, mida nõudis oma raideris HIM, ja sellega langes ära minu lootus, et Ville Valo ja Co õnnestub endale koju majutada.


Selgus, et alati ei olegi sobiva numbritoa leidmine nii lihtne. Viietärnihotelle Tallinnas nagu on, aga rõdudega tube neis mitte. Kuid just selline oli HIM-i soov. Alul tundus see ülesanne lootusetuna, kuid otsisime ja leidsime.


Küll mitte päris sellise rõduga, nagu me (ja ilmselt enamik inimesi) oleme harjunud rõdu all silmas pidama, vaid Prantsuse rõduga, mis tegelikult tähendab suurt piklikku aknet või siis võib seda nii ette kujutada, et akna asemel on seinas uks.


Tegime sellest viietärniuksest pildi, saatsime bändi mänedžeridele. Saime vastuse, et sobib ja broneerisime toa ära.


Kuni seda hotellituba otsiti, oli mul lootus, et ehk ei leita. Oleksin hea meelega ühe maailma kõige kuumema rokkbändi enda juurde koju majutanud. Mul on kodus rõdu küll, tegelikult lausa mitu rõdu, peale selle veel ka aed ja merevaade. Ümberringi mets, linnud laulavad – lilled, päikesepaiste, heinamaa...


Ka on mul kaks koera, kes saanuksid suurepäraselt hakkama ligitikkuvate tüdrukutega….

Ja mina…, tegelikult ma juba harjutasin hommikust pannkookide küpsetamist…..


Jah, Ville Valol & Co-l oleks minu kodumajutuses kindlasti hea olnud, kuigi ka hotellituba, mille neile lõpuks leidsime, on väga kena ja ilus.